Δημοσιεύσεις

A. ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ

Pirounaki-Lioni, M. (1994). Adolescents’ conceptions of community in Greece. University of Bath, UK.

 

Β. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Lioni, Μ. (1976). A workshop for summer – camp group – leaders. Ball State University, Muncie, Indiana.

Lioni, Μ. (1976). Genesis and growth of a community center – A case study. Ball State University, Muncie, Indiana.

 

Γ. ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (2009). Συστημική ψυχολογική συμβουλευτική σε φοιτήτριες: Αναπλαισιώσεις και επαναπροσδιορισμοί. Στο Μπαφίτη, Τσ. & Καλαρρύτης, Γ. Συστημική προσέγγιση. Θεωρήσεις και εφαρμογές. Αθήνα:    Ελληνικά Γράμματα.  (Αποσπάσματα)

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (2006). «Πάρτε μου το στέμμα». Ο πονοκέφαλος των οικογενειακών εντολών και η αναζήτηση ταυτότητας. Στο Κατάκη, Χ. & Ανδρουτσοπούλου, Α. Με χάρτη και πυξίδα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Αποσπάσματα)


Δ. ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: Καλοκαίρι στις Ρίζες (ιδιωτική έκδοση) Δεκέμβριος 2012

alt
 
 
Μπορείτε να το αναζητήσετε:
1. στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων "Θυμάρι", Χαριλάου Τρικούπη 24,
Κέντρο (και για παραγγελίες βιβλιοπωλείων)
2. στο βιβλιοπωλείο "Λεμόνι", Ηρακλειδών 22, Θησείο.
3. στο βιβλιοπωλείο "Θεόδωρος Κυριάκης" , Αθηνών - Χαλκίδος 2, Άνοιξη
4. στο γραφείο μου, Παραμυθίας 28-30 Κεραμεικός (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 6970884118)
5. στο βιβλιοπωλείο της Καλλιόπης Σταθάκη, Νεάπολη Βοιών Λακωνίας
6. στο κατάστημα Χαράλαμπου Μπιλίνη, Νεάπολη Βοιών Λακωνίας
 
Ε. ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (2000). Βιωματικά σεμινάρια εκπαιδευτικών στο πλαίσιο προγράμματος πρωτογενούς πρόληψης κατά της χρήσης ουσιών. Στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Προκλήσεις στη σχολική κοινότητα. Έρευνα και παρέμβαση. Αθήνα.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1999). Η ζωή – γειτονιάς στις συνοικίες της Ελευσίνας στη δεκαετία του ‘80. Στο Πρακτικά Ζ΄ Συμποσίου Ιστορίας και Λαογραφίας Αττικής, Ελευσίνα, Μάιος – Ιουν. 1997. Έκδοση Δ. Ελευσίνας.

 

Στ. ΑΡΘΡΟ

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1989). Η Παρέμβαση ενός Χώρου Αγωγής Παιδιού στην Πόλη της Ελευσίνας. Εκλογή, 81: 108-114.

 

Ζ. ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1994). Οι δημιουργικές δραστηριότητες των κατασκηνώσεων ΧΠ-ΧΝ από παιδαγωγικής πλευράς. Έκδοση: Κατασκηνώσεις «Χαρούμενα Παιδιά – Χαρούμενα Νιάτα».

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1994). Ψυχοπαιδαγωγικές κατευθύνσεις στελεχών. Έκδοση: Κατασκηνώσεις Χαρούμενα Παιδιά – Χαρούμενα Νιάτα.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1994). Ο συνεργατικός τρόπος στις ανθρώπινες συναλλαγές. Έμφαση στις σχέσεις μεταξύ ενηλίκων και παιδιών. Έκδοση: Κατασκηνώσεις Χαρούμενα Παιδιά – Χαρούμενα Νιάτα.

 

Η. ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΥΠΟ

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1999). Το έργο της Φιλικής Φωλιάς από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχολογίας. Θρόισμα, 2: 14-15.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1998). Οι βασικές αρχές επικοινωνίας. Θρόισμα, 1: 18-19.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1998). Τελειώνει το «Νόημα στη Ζωή μας»;. Λαμπηδόνα, 11: 27 – 29.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1996). Ο συνεργατικός τρόπος αντιμετώπισης των παιδιών. Η Φωνή του Πόρτο – Ράφτη: 6.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1982). Αγαπάτε σωστά τα παιδιά. Γύρω από τη Yoga, 34: 31-34.

Πυρουνάκη – Λιωνή, Μ. (1981). Οι βασικές αρχές της επικοινωνίας. Yoga, 27: 21-24.

Λιωνή, Μ. (1978). Ο σημαντικός ρόλος της Ελληνικής κοινότητας στην κοινωνικοποίηση του παιδιού. Ενοριακά Χρονικά: 9.

Λιωνή, Μ. (Αυγ., 1978). Με το παιχνίδι «δένει» η οικογένεια. Οι Γονείς: 52-53.

Λιωνή, Μ. (Ιουλ., 1978). Η σημασία του ομαδικού παιχνιδιού. Οι Γονείς: 49.

Λιωνή, Μ. (Ιουν., 1978). Σεβασμός στην βασική ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι και κίνηση. Οι Γονείς: 18-19.

Λιωνή, Μ. (Μάιος, 1978). Το παιχνίδι για το παιδί (2ο μέρος). Οι Γονείς: 36-38.

Λιωνή, Μ. (Απρ. 1978). Το παιχνίδι για το παιδί (1ο μέρος). Οι Γονείς: 14-16.

Λιωνή, Μ. (Αυγ., 1977). Μια ημέρα στις κατασκηνώσεις «Χαρούμενα Παιδιά – Χαρούμενα Νιάτα». Οι Γονείς: 22-23.

Λιωνή, Μ. (Μάιος, 1977). Τί θέλουν τα παιδιά από μας; Οι Γονείς: 47-49.

Λιωνή, Μ. (Δεκ. 1976). Όταν τα παιδιά μένουν πολλές ώρες στο σπίτι. Οι Γονείς: 26.