ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

altΤο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων διοργανώνει μία σειρά αυτοτελών σεμιναρίων θεωρητικής και βιωματικής επεξεργασίας με θέμα την

Πρωτογενή Πρόληψη στην Ευρύτερη Κοινότητα

Εισηγήτρια: Μαρία Πυρουνάκη, Κοινωνική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος

 


Γενικός στόχος της σειράς είναι να εφοδιαστεί ο ενδιαφερόμενος ειδικός θεωρητικά και βιωματικά, σχετικά με το πώς θα κινηθεί μεθοδικά, οργανωμένα και προστατεύοντας το ρόλο του, σε όλα τα βήματα που απαιτούνται από τη σύλληψη ως την υλοποίηση προγραμμάτων ή και φορέων παρέμβασης στην ευρύτερη κοινότητα. Ενδεικτικά ερωτήματα που θα απαντηθούν:

Πώς προσεγγίζει ο ειδικός τους ανθρώπους και πώς παρεμβαίνει με τα δικά του εφόδια συμβάλλοντας στην ποιότητα ζωής τους;
Σε ποια πλαίσια, ανθρώπινα συστήματα π.χ. Δήμους, Επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, κ.ά. μπορεί να απευθυνθεί και κυρίως, πώς;
Ποιες οι προϋποθέσεις και τα βήματα μίας ασφαλούς και αποτελεσματικής συνεργασίας του ενδιαφερόμενου με ένα φορέα;

 

Απευθύνεται σε: Ειδικούς Ψυχικής Υγείας (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, συμβούλους ψυχικής υγείας) και εκπαιδευόμενους συναφών επαγγελμάτων.
Τόπος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων
Ημερομηνία διεξαγωγής: θα ανακοινωθεί
Σημείωση: Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«Μια εκδρομή στο Παιδί μέσα μας»

Σας καλώ να συμμετάσχετε σε μια ευχάριστη βιωματική εμπειρία, όπου η κάθε μία, ο κάθε ένας και όλοι μαζί θα δώσουμε την ευκαιρία στο

παιδί μέσα μας

  • … να ζωντανέψει και μαζί να ξεκουραστεί…
  • … να τροφοδοτηθεί και μαζί να αποτοξινωθεί…
  • … να μεγαλώσει και μαζί να μείνει παιδί…
  • … να διευρύνει τον ζωτικό του χώρο και μαζί μ’ αυτόν, τους χώρους και των άλλων ρόλων μέσα μας…

με εικαστικά, μουσικά, λογοτεχνικά και θεατρικά μέσα.

Γιατί τα νήματα με τις υγιείς ρίζες μας, τροφοδοτούν το «τώρα μας».

Περισσότερα...
 

Βιωματικό και εποπτικό διεπαγγελματικό σεμινάριο - στο Γραφείο της Μαρίας Πυρουνάκη-Λιωνή

Ο εργασιακός ρόλος και το εργασιακό πλαίσιο ως συστήματα:
Δυσκολίες, ζητούμενα, ανάλυση, εποπτεία

 

Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία της επεξεργασίας του εργασιακού τους ρόλου. Η επεξεργασία αυτή είναι εμπλουτισμένη με την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων.
Σκεπτικό: Η πολυπλοκότητα σε όλους τους τομείς της ζωής απαιτεί εγρήγορση, αυτοεπίγνωση ρόλων και ορίων, νοηματοδότηση συγκυριών και δυναμικών, αξιοποίηση δυσκολιών.
Ο εργασιακός μας ρόλος είναι ένα νευραλγικό υποσύστημα της ταυτότητάς μας, του εαυτού μας. Μέσα στον χώρο της εργασίας, οι δυνατότητες εκδήλωσης δυσκολιών, προβληματισμών, διλημμάτων ή και συγκρούσεων είναι περιορισμένες. Ο πιεστικός ρυθμός εργασίας συχνά εμποδίζει την από απόσταση θεώρηση και επανεξέταση του εργασιακού μας ρόλου.
Το βιωματικό σεμινάριο λειτουργεί ως ο κοινός τόπος για τους συμμετέχοντες, όπου έξω από τον εργασιακό χώρο παρέχεται δυνατότητα επεξεργασίας εργασιακών θεμάτων.

Στόχος: Η διαχείριση προβληματισμών και δυσκολιών σχετικά με τον εργασιακό ρόλο και η αξιοποίησή τους στην επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη των συμμετεχόντων.

Θεωρητική προσέγγιση: Η εφαρμογή της συστημικής θεώρησης και σκέψης στον εργασιακό χώρο.

Τρόπος: Βιωματικές ασκήσεις εναλλάσσονται με σύντομες εισηγήσεις και εργασιακή εποπτεία.
Το σεμινάριο διεξάγεται σε ολιγομελείς ομάδες.

Συντονίστρια: Μαρία Πυρουνάκη – Λιωνή, Ph.D., Κοινωνική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος

Διάρκεια: 12 ώρες σε δύο ημέρες

Ημέρες διεξαγωγής: θα ανακοινωθούν σύντομα

Τόπος διεξαγωγής: Γραφείο Μαρίας Πυρουνάκη

Δηλώσεις συμμετοχής: 210 6892696 & 6970884118

 

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ

Ομάδα Εκπαιδευτικής Εποπτείας                                                                                               

Το κάθε εποπτικό θέμα ή ερώτημα αξιοποιείται και προς όφελος του περιστατικού και προς όφελος όλων των συμμετεχόντων.                                                                                                                                                                                                                         

Ανακοίνωση: Ομάδα Εκπαιδευτικής Εποπτείας   Ιανουάριος 2015                                      

Βασικοί Άξονες Διαχείρισης Προχωρημένων –και μη- Περιστατικών

Απευθύνεται σε Ψυχοθεραπευτές και Συμβούλους ψυχικής υγείας

Στόχος της Εκπαιδευτικής Ομαδικής Εποπτείας, είναι η ενδυνάμωση των ρόλων "σύμβουλος" και "ψυχοθεραπευτής" και η διευκόλυνση της διαχείρισης προχωρημένων περιστατικών στην ψυχοθεραπευτική πορεία.

Αποτελείται από πέντε μηνιαίες τρίωρες συναντήσεις.

Στο πρώτο μέρος –περίπου 30’- επισημαίνονται κάποια βασικά χαρακτηριστικά των κομβικών σημείων της θεραπευτικής πορείας κυρίως των προχωρημένων περιστατικών, με παραδείγματα της συντονίστριας, όπου  δίνεται  έμφαση στην αναγνώριση και στη διαχείρισή τους από τoθεραπευτικό Σύστημα.

Επεξεργαζόμαστε επίσης με παραδείγματα, το θέμα ‘Ένταξη της Τέχνης ως θεραπευτικό εργαλείο, στην Συστημική θεραπευτική ομάδα’.

Στο δεύτερο μέρος ακολουθεί εποπτεία κυρίως προχωρημένων περιστατικών των συμμετεχόντων με στόχο την ασφαλή διαχείρισή τους και με αναφορά όπου χρειασθεί, στα προαναφερθέντα κομβικά σημεία.

 

Συντονίστρια: Μαρία Πυρουνάκη – Λιωνή

Ημέρες και ώρες διεξαγωγής: Παρασκευή 15.30-18.30  

·         Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015    

·         Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου  2015    

·         Παρασκευή  20 Μαρτίου   2015     

·         Παρασκευή  15  Μαΐου         2015    

·         Παρασκευή 10 Ιουνίου        2015  

Προσέλευση:15 λεπτά νωρίτερα

Χώρος Διεξαγωγής: Παραμυθίας 28-30 Κεραμεικός

Κόστος συμμετοχής:ανάλογα των συμμετοχών, στο σύνολο (σε δύο δόσεις τον  Ιανουάριο και τον Μάρτιο, ανεξαρτήτως απουσιών)

Δηλώσεις συμμετοχής έγκαιρα στο τηλέφωνο 6970884118 ή στοE-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ο βασικός άξονας της διεξαγωγής είναι η δυναμική της ομάδας. Τα μέλη σχολιάζουν, εμβαθύνουν, παραθέτουν διαφορετικές οπτικές και τρόπους θεώρησης σχετικά με το εκάστοτε ερώτημα του κάθε μέλους. Μέσω της αλληλεπίδρασης των συμμετεχόντων και της συνθετικής συμβολής της συντονίστριας, η ομάδα καταλήγει σε εναλλακτικούς τρόπους θεώρησης και δράσης.

 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2